piątek, 31 stycznia 2014

Białe meble - pokoik dla niemowlaka

Jestem na etapie projektowania pokoiku dla mojej nienarodzonej jeszcze córeczki. Projekt na razie tylko w marzeniach i oddalonych myślach, gdyż pomieszczenie, które posłuży jej za pokoik, stanowi teraz jedną wielką graciarnię. Aby graciarnia zniknęła, musi dokończyć się remont piwnicy (co ma nastąpić dziś, może po weekendzie uff!). 
Marzą mi się tam białe mebelki i pastelowe kolory. Wprawdzie urządzając cały dom pomalowaliśmy już ściany pokoiku na kolor ecru, a wykładzinę położyliśmy ciemno niebieską (granatową), więc całkowicie pastelowa aranżacja odpada. Ale zamierzam stworzyć przytulne i słodkie wnętrze kupując ładne meble i dodatki. Chciałabym też aby meble, które zakupię były ponadczasowe - to znaczy abym mogła łóżeczko niemowlęce zamienić na większe, dokupić biurko i aby wystarczyły na dłużej niż 2-3 latka. Zobaczymy czy mi się uda...
Stylowe meble, które mi się podobają (jak na poniższych zdjęciach) osiągają ceny przyprawiające o ból głowy (pięciocyfrowe sumy za 3-4 elementowy zestaw!). Nie potrzebuję wprawdzie łóżeczka, bo to mała Lena odziedziczy je po starszym bracie, ale i tak ceny szaf i komódek czy półek zdecydowanie mnie powalają na kolana...

Źródło: mebledladziecka.com.pl

Źródło: babyvip.pl

Źródło: amko.com.pl

Źródło: hit-meble.com.pl

Źródło: bimbus.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz