niedziela, 18 grudnia 2011

Kuchnia rustykalna biała

Dorastam do decyzji o nienowoczesnej kuchni. Nie chcę tych polerowanych frontów. Są piękne, ale takie chłodne. Coraz bardziej zakochuję się w rustykalnych kuchniach. Oczywiście bez przesady, ale taka kuchnia a'la IKEA zaczyna mi coraz bardziej pasować. Poza tym moja wymarzona szachownica na podłodze, będzie się idealnie komponowała z rustykalną kuchnią. Do tego koniecznie drewniane blaty. Ach... będzie pięknie!

Niestety wnętrze to też kwestia kompromisów. Mój mąż nie chce słyszeć o rustykalnej kuchni. A ponieważ w mojej kuchni i tak ma już być "pstrokato": szachownica, cegła - muszę oddać mu rację w elemencie frontów kuchennych. I mimo, że marzy mi się staroangielskie wnętrze, chyba skończy się na nowoczesnej kuchni... :)

Poniżej kilka pięknych pomysłów do wykorzystania przez Was:












3 komentarze:

  1. Piękne kuchnie, można czerpać inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się kuchnia zaaranżowana w taki sposób :). Pomieszczenie kuchenne być przestrzenne oraz dobrze wyposażone w wszelkie niezbędne akcesoria używane do przyrządzania posiłków. W tego typu asortyment najczęściej zaopatruję się w sklepach online. Znaleźć można tam praktycznie wszystko - sztućce, garnki https://duka.com/pl/gotowanie-i-pieczenie/garnki-i-rondle, a także nowoczesne meble kuchenne oraz sprzęt agd.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się kuchnia też bardzo bardzo podoba. Swoją niedawno skończyłam urządzać, jeszcze teraz planuję zakupić dzbanek do filtrowania wody https://www.oleole.pl/dzbanki-filtrujace,_Brita.bhtml u nas jakościowo niestety nie jest zbyt dobra i dlatego koniecznie myślę i filtrowaniu właśnie. I do picia i do gotowania.

    OdpowiedzUsuń