środa, 5 lutego 2014

Mój wybór - meble i dodatki do pokoju córeczki

W ostatnich dniach pochłonął mnie kompletnie temat pokoiku dla mojej córeczki (ale będą jaja jak się jeszcze okaże, że córeczka zmieni się w syneczka...).
Poprzedni post tak mnie natchnął, że przewertowałam cały internet w poszukiwaniu idealnych mebli.

Najpierw byłam zdecydowana już na mebelki firmy BELLAMY kolekcja MARYLOU:

Źródło: bellamy.pl

Chciałam zakupić tylko dwie pozycje: komodę i regał. Łóżeczko już mamy. Meble nadal uważam za piękne, ale mają jedną wadę - w kolekcji nie ma w zasadzie nic poza tym, co widoczne na zdjęciu (dodatkowo jest jeszcze skrzynia na zabawki, półki i łóżko dla starszego dziecka). Cena w porównaniu do podobnych kolekcji jest dość przystępna, ale też trochę wysoka (najtaniej znalazłam w internecie: komoda 745 zł, regał 807 zł).
Ponieważ idealne nie zawsze muszą znaczyć drogie. I tak, z uwagi na wszechstronność kolekcji i w sumie duże walory estetyczne, zdecydowałam się na kilka elementów z kolekcji IKEA HEMNES tzn: dwie komody (399 zł/szt.) oraz jeden wąski regał (399 zł/szt.) nad komodami zamierzam powiesić jeszcze dwie półki z tej samej kolekcji (189 zł/szt.). Jeśli chodzi o moje zaufanie co do jakości mebli z IKEA to jest ono ograniczone, ale wybrałam meble z drewna, a nie płyty pilśniowej więc mam nadzieję, że się nie zawiodę. Oczywiście wszystko mam "wybrane" w sieci - musze jeszcze je zobaczyc na żywo i pewnie coś tam zweryfikuję. IKEA poza tym ma świetny produkt na swojej stronie internetowej. Jest tam opcja Lista Zakupów, którą później można sobie wydrukować. Wydruk zawiera wszystkie potrzebne info o produkcie (włącznie z wagą, dostępnością w danym salonie i nawet numerem regału i miejsca, z którego mamy pobierać towar). Rewelacja!


Źródło: ikea.com/pl

Poniżej znajdziecie kilka inspiracji ogólnych tej kolekcji:

Źródło: allegro.pl



Źródło: ikea.com/pl 

 Źródło: urządzamy.pl

Źródło: archiwum.allegro.pl

Chciałabym mieć na czym usiąść w pokoiku córeczki jak będę ją karmić czy po prostu brać na ręce, więc postanowiłam zakupić jeszcze krzesło bujane z kolekcji SUNDVIK:

Źródło: ikea.com/pl

Aby osłodzić pokoik dodatkami myślałam jeszcze o:
Pudełkach PINGLA:

 Źródło: ikea.com/pl

Ładnych tapetach:

Źródło: centrumtapet.pl

Poza tym zakochałam się w dodatkach jakie oferuje sklep: Dekoracje Domu. Na pewno wydam u nich majątek:






Źródło: dekoracje-domu.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz