poniedziałek, 10 lutego 2014

Pokój dla chłopca - meble BRW (Black Red White)

Niedawno pisałam, że zdecydowałam się już na mebelki dla synka (link do tego posta znajdziecie tu). I długo byłam zdecydowana na te meble, chociaż przerażała mnie trochę cena (łącznie za szafę, biurko, 2 półki, 2 komody i regał mieliśmy zapłacić 3050 zł). Ponieważ Agata Meble co chwila stosuje niezłe promocje, czekałam na właściwy moment na zakup (np. na promocję "wszystko -20%" :) ).
Tymczasem bardzo fajną promocję wypuściło BRW. UWAGA: promocja trwa do jutra więc można się jeszcze załapać, a obniżka jest naprawdę spora (18,7%). Szczerze mówiąc to nawet nie przypuszczałam, że znajdę coś ciekawego w ich sklepie, ale z ciekawości tam zajrzałam i jakież było moje zdziwienie kiedy znalazłam całkiem podobną kolekcję do tej, którą upatrzyliśmy sobie w Meble Agata.
Kolekcja, jaką mam na myśli to GRAPHIC, bardzo mi się podoba, trafia w mój gust i jej wielką zaletą jest to, że komplet mebli, jaki potrzebujemy kosztuje 2300 zł (w promocji). Oczywiście gdyby nie promocja w zasadzie nie byłoby różnicy w cenie pomiędzy tą kolekcją, a tą którą sobie wybrałam, dlatego Agato Meble - żałujcie, długo czekałam na jakąś dobrą przecenę i w sumie co miałam wydać u Was, wydałam właśnie w BRW.

Meble mają być gotowe w ciągu tygodnia więc dam znać jak z ich jakością i pokażę Wam jak wyszedł pokoik Mateusza.

Kolekcja Graphic z Black Red White posiada mebelki w dwóch opcjach kolorystycznych (szary wolfram oraz szaro/biały) - meble są modułowe więc można je dowolnie łączyć, co jest wielką ich zaletą jak dla mnie:




Cała kolekcja znajduje się tu, a poniżej znajdziecie kilka propozycji:










Źródło: brw.com.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz