czwartek, 15 września 2011

Drewno w łazience

Już zdecydowaliśmy, że chcemy aby w łazience było drewno. Dodaje łazience smaku i ociepla wnętrze. Poza tym ja od zawsze przyzwyczajona do łazienek z kafelek, które to kojarzą mi się z poprzednia epoką, chciałabym zerwać z tą tendencją i dodać mojej łazience szczypty fantazji...
Na pewno półka pod umywalki będzie drewniana, do tego myślimy nad meblami dookoła umywalki, które pochowają drobiazgi, których w gruncie rzeczy w łazience jest całe mnóstwo. Teraz pozostaje dylemat jak urządzić resztę łazienki aby wszystko ładnie pasowało. Myślałam o szarościach i czerwieniach, ale granat też wygląda pięknie. Poniżej kilka inspiracji. Zakochałam się w drewnianej podłodze w łazience (6 zdjęcie), ale nie wiem czy się odważymy...










Źródło: Google.pl

Dopisek:
Tak wyszła nasza łazienka:

1 komentarz:

  1. Bardzo podobają mi się łazienki z drewnianymi elementami. Do takiego stylu znakomicie pasują baterie łazienkowe retro.

    OdpowiedzUsuń