piątek, 18 kwietnia 2014

Pokój dla niemowlaka - białe meble - pokój Lenki

Witajcie!

Wreszcie pokoik córeczki jest gotowy. Nie powiem, że nie marzył mi się pastelowy pokoik w stylu shabby chic. Co by o mnie nie powiedzieć - lubię słodkie, wręcz cukierkowe, pastelowe wnętrza. W całym domu muszę iść na kompromis, ale w pokoiku córeczki mogłam trochę poszaleć. Mój mąż w zasadzie machnął ręką na to jak będzie wyglądało to pomieszczenie. I dobrze :) Fajnym przełamaniem dla bieli i ecru jest granatowa podłoga oraz kolorowe naklejki. zasłonki też są w dość intensywnych kolorach, aby nie było za mdło. Efekt - mi się bardzo podoba. To będzie pewnie jedno z moich ulubionych pomieszczeń jeśli brać pod uwagę jego efekt wizualny. 
Teraz troszkę o meblach. Łóżeczko młoda odziedziczyła po starszym bracie. Kupowałam je 3 lata temu z firmy Drewex Kolorino. Ma oczywiście regulowane spanie (3 poziomy) oraz szufladę. Kosztowało jakieś 300-400 zł i sprawdziło się świetnie. Komody, regał oraz półki są z kolekcji Hemnes - Ikea. Mebelki są zrobione z drewna sosnowego, a nie z płyty pilśniowej i sprawiają wrażenie bardzo porządnych. Całość kosztowała niecałe 1500 zł.
Żyrandole, pudełka, ramki z obrazkami i naklejki w kwiatki - również Ikea. Naklejki ze zwierzątkami i roślinkami w rogu - Castorama.
No cóż - oceńcie sami. Zapraszam!


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz