czwartek, 27 marca 2014

Stół do jadalni - inspiracja IKEA

Przyszedł czas aby dorobić się jakiegoś porządnego stołu do jadalni. Jak już wspominałam wcześniej, musiałam iść na kompromis i nie mam w domu rustykalnej białej kuchni, ale mimo wszystko chciałabym w część kuchenno-jadalnianą wpleść jakieś rustykalne elementy.
Moja kuchnio-jadalnia wygląda teraz mniej więcej tak (zdjęcie jest z przed chyba roku więc coś tam doszło):


Ogromnie podoba mi się stół z krzesłami z IKEA - seria Ingatorp i Ingolf. Myślę, że do cegieł i szachownicy będzie cudnie pasował. Co Wy o tym myślicie? Stół wydaje się być troszkę mały, ale podobno się rozkłada. Trzeba to sprawdzić. IKEA może być tylko inspiracją. Założę się, ze wielu producentów oferuje podobne komplety.





Źródło: ikea.com/pl

Źródło: dekoria.pl

1 komentarz:

  1. Piękny stół w jadalni to absolutna podstawa w wystroju wnętrz domów. Stół to główne miejsce spotkań całej rodziny przy wspólnych posiłkach. Stół powinien być odpowiednio duży i pojemny by wszystko pomieścić. Niektóre ze stołów powyżej wydają się dość małe.

    OdpowiedzUsuń