sobota, 20 kwietnia 2013

Ogródek i taras PRZEDTEM

O tarasie i ogródku będzie teraz więcej, gdyż tej wiosny postanowiliśmy się zabrać za te właśnie elementy.
Najpierw pokażę Wam, co mi się marzy.


Źródło: Google.pl

A poniżej znajdziecie zdjęcia ogródka i tarasu na dzień dzisiejszy. Mam nadzieję za kilka tygodni wkleić tu zdjęcia pięknego tarasu i zielonego ogródka :)) Oczywiście znów będą zrobione tylko podstawy, a to, co daje faktyczne piękno czyli rośliny i kwiaty pojawią się pewnie za rok... Ale to znaczy, że cały czas będę miała o czym tu pisać i wklejać nowe ciekawe rozwiązania...







3 komentarze:

  1. Bardzo ładnie to wszystko wygląda ja także muszę dodać, że bardzo fajną sprawą jest to aby mieć ładne budowle ogrodowe. Wiem, że bez problemów można je znaleźć w sklepie https://ogrodolandia.pl/budowle-ogrodowe i ja również już je tam zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy prowadzeniu własnego ogrodu i gospodarstwa trzeba też pamiętać o takich kwestiach jak na przykład artykuły rolnicze: https://agroplast.pl/pl/ . Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie producenta. Firma Agroplast jest właśnie ich producentem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do większych prac w ogrodzie i gospodarstwie z pewnością przydadzą się też profesjonalne maszyny. Warto wiedzieć, gdzie takich maszyn można szukać. Polecam rozejrzeć się w internecie, gdzie wybór jest bardzo duży, co daje najróżniejsze możliwości.

    OdpowiedzUsuń