poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Dodatki do kuchni

Kuchnia i łazienka będą w monotonnych kolorach. Zestawienia monochromatyczne pozwalają bawić się dodatkami. Jeszcze nie postanowiłam, czy dodatki do kuchni będą czerwone czy żółte. Czerwony jest bardziej popularny i można w sklepach znaleźć np. czajnik, ekspres czy toster w takim właśnie kolorze. Żółty jest bardziej wiosenny i pozytywnie nastraja... Przy czarno białej kuchni będzie można w zależności od pory roku zmieniać kolorystykę - bawiąc się właśnie dodatkami...








Źródło: Google.pl

6 komentarzy:

  1. A może zamiast jednego koloru, dużo różnych? Czerwony, żółty, turkus, zieleń? Przy neutralnej bazie to może fajnie wyglądać i nie będziesz musiała sobie odmawiać, gdy tylko jakiś fajny dodatek wpadnie Ci w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu, ale mam awersję do żółtego brrrr,, więc optuję za czerwonym :)) albo jw. kolorowym misz-maszem, :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie jednym z niezbędnych dodatków do kuchni jest opiekacz do kanapek. Ostatnio kupiłam takie urządzenie na https://duka.com/pl/agd/tostery i ciągle przygotowuję sobie w nim różne zapiekanki oraz tosty. Opiekacz zawsze przydaje mi się, gdy nie mam czasu i chcę zrobić sobie na szybko coś dobrego do jedzenia. Tosty najczęściej robię na śniadanie, przed wyjściem do pracy. Taki posiłek jest wg mnie idealny na początek każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja, największa uwagę zwracam na wybór sprzętu AGD. To z ich pomocą wykonuję bowiem potrawy dla całej swojej rodziny. Obecnie, rozglądam się za dużą zamrażarką. Zamierzam nabyć ją w tym sklepie internetowym: https://www.oleole.pl/zamrazarki.bhtml - czy znajdę w nim to, czego szukam?

    OdpowiedzUsuń