czwartek, 7 sierpnia 2014

Stare drewno

Im robię się starsza tym bardziej podoba mi się nienowoczesny styl. Meble ze starego drewna są przepiękne, klimatyczne, a w dzisiejszych czasach modne też w nowoczesnych wnętrzach.

Myślę jakby tu wkomponować coś w moją jadalnię (cegły, ale też nowoczesna kuchnia).

Kilka inspiracji:

Źródło: alberomeble.pl

Źródło: i.deccoria.strefa.com.pl

Źródło: manufakturaklimatu.pl

Źródło: worldlux.pl

Źródło: domosfera.pl

Źródło: aledil.pl

Źródło: belldeco.pl


5 komentarzy:

  1. A ja im robię sie starsza, tym bardziej podoba mi sie biel:) chyba każdy zauwaza w sobie takie zmiany:) Może kiedys dorosne tez do stylu retro:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam stare drewno - moim zdaniem to jeden z najlepszych dodatków w aranżacji mieszkań. A dodatkowo w takiej starej lub stylizowanej odsłonie jest jeszcze wspanialsze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaaardzo podoba mi się ten regał! Jest w nim coś magicznego. Takie meble od razu staja się głównym punktem w mieszkaniu i trudno je przebić. Trudno zresztą konkurować z drewnem, dla mnie jest niezastąpione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stare drewno kojarzy mi się z bardzo mocnym i wytrzymałym! Fajnie mieć takie w swoim domu!

    OdpowiedzUsuń