wtorek, 25 lutego 2014

Pokój Mateusza - pokój dla chłopca - Graphic Black Red White (BRW)

Po wielu wieczorach składania mebli, przyszedł czas na wielki finał. Pokój Mateuszka jest gotowy. Oczywiście u mnie nigdy nie ma pojęcia, że coś jest skończone. Za chwilę będę wieszać obrazki, tablice, zasłonki i inne takie, ale postanowiłam już teraz pokazać Wam jak wygląda w realu kolekcja Graphic z Black Red White. Meble wydają się solidne, zobaczymy jak długo wytrzymają szaleństwa naszego chłopca. 

Co najważniejsze - w jego pokoju w końcu zagościł jako taki porządek, zabawki nie walają się już po podłodze, a wyciągane z komód ubrania nie są wygniecione jakby wyjęto je psu z gardła. Na uwagę może zasługiwać też łóżko Mateuszka - kupione na Allegro. Bardzo fajne, gdyż opcja bocznych drzwiczek zapewnia mi spokojne noce - bez obaw że mały fiknie na podłogę. Poza tym dla chłopaka ma zdecydowanie walory dużej fajnej zabawki :)
















9 komentarzy:

  1. Łóżko jest świetne :)
    Pozdrawiamy, WILBUD

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosze wybaczyc mi te uwage ale te mebelki sa obrzydliwe w porownaniu do pokoiku siostry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam jestem zainteresowana kupnem tych mebli i interesuje mnie czy po latach jest Pani wciąż z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Meble w ogóle sie nie popsuły. Nie ma śladów użytkowania. Są jak nowe. Jakie składaliśmy to wydawało minusie ze są słabej jakości. Taka zwykła sklejka. Ale radzą sobie swietnie. Jedyne co mnie w nich denerwuje to prowadnice i zawiasy. Meble stukają jak sie zamyka drzwiczki, szuflady chodzą tak mało delikatnie. No ale w końcu za te cenę to nie można sie spodziewać bluma...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje za informacje 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie chaotycznie, za dużo wszystkiego, wzorzysty dywan, tapeta na ścianie, mnóstwo zabawek i dodatków, a wszystko z innej bajki. Totalny brak harmonii.

    OdpowiedzUsuń
  7. W pokoju synka dużo się dzieje, wiadomo, dzieci mają mnóstwo rzeczy. Widzę, że stawiacie na dużo kolorów i dość fikuśne łóżko. Ja w pokoju chłopców postawiłam na klasykę i wybrałam łóżko z kolekcji https://senpo.pl/lozka/ i jestem zadowolona zarówno designem jak i jakością.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie się to prezentuje. Szukałem ostatnio dywanów dla chłopca i znalazłem https://dywanywelniane.pl/kategoria-produktu/dywany-dzieciece/ co sądzicie o tym sklepie? Z tego co widziałem, to mają bardzo dobrą ofertę jeżeli chodzi o dywany dziecięce.

    OdpowiedzUsuń